Thursday, February 16, 2023
თვითშფასების კითხვარი სამუშაო გეგმა
სსიპ ქ. ახალქალაქის მუნიციპალიტეტის სოფელ პტენის პედაგოგის ანა მერაბიშვილის
სამუშაო გეგმა
# აქტივობა განხორციელების ფორმა/გზები რისკები/მოსალოდნელი პრობლემები რისკების თავიდან აცილების გზები/გადაჭრის გზები ვადები რეფლექსია
1 საინფორმაციო შეხვედრა მისი პროფესიული ზედამხედველობის ქვეშ მყოფ მასწავლებლებთან პრეზენტაცია მთლიან ჯგუფთან.
მასწავლებელთა არაერთგვაროვანი განწყობა ზოგადად სქემისა და კერძოდ თვითშეფასების კითხვარის მიმართ.
ცვლილებებისადმი შიში, ფრთხილი დამოკიდებულება, დაბალი ან ზედმეტად მაღალი თვითშეფასება. არ შედგეს თანამშრომლობითი ურთიერთობა, კომუნიკაცია მასწავლებლებთან. ინდივიდუალური საუბრები პედაგოგებ-
თან სქემისა
და თვითშე-
ფასების კითხვარის დადებით
მხარეებთან დაკავშირე-
ბით. მხარდაჭერის გამოცხადება შევსების პროცესში, თბილი, კოლეგიალური თანამშრომლობითი ურთიერთობების დამკვიდრება თითოეულ მასწავლებელთან. ნოემბ-
რის I კვირა 2015 წლის 6 ნოემბერს ჩავატარე მასწავლებლებთან პირველი საინფორმაციო შეხვედრა. სკოლაში მუშაობს 22 მასწავლებელი, აქედან ესწრებოდა
20.
ვაჩვენე ვიზუალურად თვითშეფასების კითხვარის ფორმა, ვესაუბრე თითოეუ-ლი ველის შევსების სტრატეგიაზე. გაიმართა დისკუსია, ვუპასუხე წამოჭრილ კითხვებზე.
მასწავლე-ბელთა ნაწილმა გამოთქვა მოსაზრება, რომ მათთვის შრომატევადი და რთული იქნებაკითხვარის შევსება, ზოგიერთმა სირთულე დაუკავ-შირა კომპიუტე
რული უნარების ნაკლებობას. მე მათ აღვუთქვი დახმარება ყველა პრობლემურ საკითხში.
გამართუ-ლი დისკუსიის გაანალიზების შედეგად მოვახდინე საჭიროებათა კლასიფიკაცია. შეხვედრა დამთავრდა პედაგოგთა იმ განწყობით, რომ ისინი წარმატე-ბით გაართმევენ თავს დაკისრე-ბულ ვალდებულებას. ამავე შეხვედრა-ზე შევთანხმ-დით შემდგომი შეხვედრის თარიღზე.
2 საკუთარი პროფესიული ზედამხედველობის ქვეშ მყოფ მასწავლებლებთან შეხვედრების განრიგის შედგენა ჯგუფური,
ინდივიდუალუ-რი. ვერ მოხერხდეს ყველა მასწავლებლის-თვის მისაღებ გრაფიკზე შეთანხმება. შეთანხმების მიუხედავად წარმოიშვას ზოგიერთ მას-წავლებელთან მიმართებაში უკვე შეთანხმებული გრაფიკის შესრულების პრობლემა. მასწავლებლებთან წინასწარ ჩატარდეს კვლევა თითოეულისთვის მისაღები ვადების შესახებ, მოხდეს დაჯგუფება საჭიროებების მიხედვით, ჩატარდეს ინდივიდუალური საუბრები ერთიანი განრიგის შემუშავებისთვის და გამონაკლისებისა და გადაუდებელი აუცილებლობების შემთხვევაში შემუშავდეს ინდივიდუალური გრაფიკებიც. ნოემბ-რის II კვირა შედგა 13
ნოემბერს
პედაგოგი-
ურ კოლექ-
ტივთან
შეხვედრა, შევთანხმ-
დით შეხვედრე-
ბის განრიგ-
ზე, კვირაში
2-ჯერ. 1შეხვედრა
თითოეულ
კათედრასთან, მე-2- მთლიან კოლექტივთან. შევთანხმდით, რომ
გადაუდებელი აუცილებლობის შემთხვევაში, თუ რომელიმე მათგანი საპატიო მიზეზით ვერ დაესწრება შეხვედრას, მისთვის მოვაწყობ ინდივიდუალურ შეხვედრას, ასევე შევხვდები საჭიროებიდან გამომდინარე მოთხოვნის შემთხვევაშიც. გადავეცი კითხვარის საბეჭდი ვერსიები, რომელსაც უნდა გაეცნონ დამოუკიდებლად წინასწარი მზაობისთვის შემდეგ შეხვედრი-სას, გადავე-ცი სქემის გზამკვლე-ვი გასაცნო-
ბად.
3 კონსულტაცია-თვითშეფასების კითხვარის შევსებაში დახმარების გაწევა
ჯგუფური
ინდივიდუა-
ლური საინფორმაციო ტექნოლოგიე-
ბის სათანადო ფლობის უნარიების ნაკლებობა. მოითხოვონ ფასილიტატორისგან მატ მაგივრად კითხვარის შევსება. არ იყვნენ
გულწრფელები
თვითშეფასების
კითხვარის შევსებისას. სწორად ვერ განსაზღვრონ შევსების საჭირო დრო და ამან გამოიწვიოს მოკლე ვადაში შესასრულებელი სამუსაოს დაგროვება, რაც მის ხარისხზე აისახება. დირექციასთან შეთანხმებით საჭიროების მქონე პედაგოგებისთვის კომპიუტერის ფლობის დამხმარე ტრენინგების დანიშვნა სკოლის ბაზაზე, რომელსაც წარუძღვება სკოლის საინფორმაციო მენეჯერი, ასევე იმ პედაგოგების ჩართვა, რომლებიც კარგად ფლობენ კომპიუტერულ უნარებს.
ბრძანებით განსაზღვრული კითხვარის შევსების ვადის მონიტორინგი და დროის მართვა ნოებ-
რის მე-3 კვირი-
დან 30
დეკემბ-რამდე. შეხვედრა შედგა
19 ნოემბერს,
შევახსენე შეხვედრე-
ბის განრიგი.მოვახდინე მოდელირება - ვაჩვე-
ნე საილუსტრაციოდ პროექტო
რით შევსებულიკითხვარის
პირველი
ქვესფერო.
განვიხი-ლეთ რეფლექს-იის შევსების სხვადასხვა მაგალითე-ბი. შეხვედ-
რა იყო ინტერაქტიული და მიმდინარე-ობდა აზრთა გაზიარება. ვაჩვენე ნიმუშისთ-
ვის უშუალოდ კომპიუტერთან კითხვარის
პირველი ქვესფეროს შევსების ტექნოლო-
გია.
ამჯერად მასწავლებლები იყვნენ უფრო მოტივირებულები და თვითდაჯერებულები, კომპიუტერთან მუშაობის უნარებიც უკეთ ჰქონდათ განვითარებული. გავამახვი-ლე ყურადღება გზამკვლევის იმ გვერდებზე, რაც მათ დაეხმარება კითხვარის შევსებაში. ვუპასუხე დასმულ კითხვებს. შევახსენე ვადები და მოვუწოდე, უმჯობესია დროულად დაიწყონ კითხვარის შევსება, უმჯობესიაეტაპობრი-ვად შეავსონ, რაც მათ დროისა და ენერგიის დაზოგვაში დაეხმარებადა ეს
კითხვარის შევსების ხარისხზეც აისახება.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment