Thursday, February 16, 2023

"ახალი წელი " ინტეგრირებული გაკვეთილი : ქართული და ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები

ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა პედაგოგი: ანა მერაბიშვილი თამუნა ინასარიძე საგანი :ქართული ენა ლიტერატურა და ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები სწავლების საფეხური დაწყებითი 2 _4 კლასი მოსწავლეთა რაოდენობა: 4 სპეციალური საჭიროების მოსწავლე: არა გაკვეთილის თემა: ახალი წელი გაკვეთილის მიზანი: საპრეზენტაციო ფაილის მომზადება, მოიძიონ გაიაზრონ ტექსტი ,ინტერნეტიდან სურათების, ვიდეოების,ტექსტის კოპირება და ჩამოტვირთვა ასევე ტექსტის ზომის,ფერის, ფორმის შეცვლა,სლაიდების აწყობა. N აქტივობის აღწერა გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები სასწავლო რესურსები დრო (წთ) თითოეული აქტივობის ბოლოს მისაღწევი შედეგი 1 აქტივობა 1 • მასწავლებელი საორგანიზაციო საკითხების მოგვარების შემდეგ, მოსწავლეებს აცნობს გაკვეთილის თემას, მიზანს . ვერბალური ახსნა მთელ კლასთან კომპიუტერი,ფურცელი, კალამი სახელმძღვანელო 5 წთ მოსწავლეები გაეცნობიან გაკვეთილის თემას და გაკვეთილის მიზანს 2 წინარე ცოდნის გააქტიურება აქტივობა 2 მოტივაცის ამაღლების მიზნით წინარე ცოდნის გააქტიურება კითხვა-პასუხი ვებგვერდებზე შესვლა ტექსტის აკრეფა ზომისა და ფერის შეცვლა მთელი კლასი ი.ს.ტ-ის სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, PowerPoint 5 წთ მოსწავლეები გაიხსენებენ გავლილ მასალას. 3 აქტივობა 3 მოსწავლეების მოტივაციის ამაღლება პრაქტიკული მუშაობისთვის მინი ლექცია ქართულის პედაგოგი უხსნის ახალ წელს და მის მნიშვნელობას მთელი კლასი კომპიუტერი PowerPoint-ის პრეზენტაცია, ი.ს.ტ-ის სახელმძღვანელო 11 წთ მოსწავლეებს მოახდენენ ყურადღების მობილიზებას, თვალსაჩინოების დახმარებით გაიღრმავებენ ცოდნას , გაამდიდრებენ უნარ-ჩვევებს, აიმაღლებენ მოტივაციას, უკეთ დაეუფლებიან თანამედროვე ტექნოლოგიებს. ახალი მასალის ახსნა აქტივობა 4 მასწავლებელი მოსწავლეებს განუმარტავს თუ რა დანიშნულება აქვს პრეზენტაციას თვალსაჩინოდ აჩვენებს ბავშვებს გამზადებულ პრეზენტაციას და თანამიმდევრობით აცნობს შექნის წესებს მინი ლექცია დემონსტრირების მეთოდი მთელი კლასი კომპიუტერი PowerPoint-ის პრეზენტაცია 5 წთ გაეცნობიან საპრეზენტაციო პროგრამაში სლაიდებისა და სლაიდების ობიექტების ანიმაციებს, საჭირო ობიექტებზე ადეკვატური გამოსახვის შესაძლებლობებს შეჯამება აქტივობა 5 მასწავლებელი მოსწავლეებს სამუშაოდ აძლევს დავალებას და განუმარტავს შესრულების ინსტრუქციას ინდივიდუალური მუშაობა 2 წთ მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება. აქტივობა 6 მასწავლებელი კომპიუტერის საშუალებით აჩვენებს მოსწავლეთა ნამუშევრებს, იძახებს მოსწავლეს და აძლევს საშუალებას ახსნას თავისი შესრულებული ნამუშევრი. ყველა ნამუშევარი შეიკვრება ნუმერაციის მიხედვით და მივიღებთ ერთ მთლიან პორეზენტაციას, რომელსაც შევინახავთ ვიდეო ფორმატში და მივცემთ მულტიპლიკაციური ფილმის სახეს. დემონსტრირების მეთოდი ~ მთელი კლასი კომპიუტერი powerpoint-ის პრეზენტაცია 15წთ გაიუმჯობესებს პრეზენტირების უნარს მოსაზრებების წარმოსაჩენად ან მუშაობის შედეგის სადემონსტრაციოდ; შეფასება ვაფასებ მოსწავლეს განმავითარებელი შეფასებით,პრეზენტაციაზე მუშაობის შეფასების რუბრიკით,გაკვეთილზე ჩართულობის შეფასების რუბრიკით. 2 წთ მოსწავლები შეფასდებიან კომენტარებით გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები: საპრეზენტაციო ფაილის მომზადება,ინტერნეტიდან სურათების, ვიდეოების,ტექსტის კოპირება და ჩამოტვირთვა ასევე ტექსტის ზომის,ფერის, ფორმის შეცვლა,სლაიდების აწყობა. მიმართულება: ისტ რესურსების შექმნა ის ტექნ. VI.1. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. • აღწერს და აყალიბებს ციფრული მასალის სტრუქტურას; შეარჩევს მიზნის შესაფერის სტრუქტურას და ამ სტრუქტურის შესაფერის ციფრულ საშუალებებს • აფასებს ციფრული საშუალებების შესაძლებლობებს და ადეკვატურად შეარჩევს ციფრულ საშუალებებს ცნებების, ობიექტების და პროცესების გამოსახვისას;’[= • აუდიტორიის მოთხოვნების და საკუთარი (ან ჯგუფის) მიზნების გათვალის¬წინებით, ამზადებს პრეზენტაციას/სლაიდებს საკუთარი (ან ჯგუფის) მოსაზრებების წარმოსაჩენად ან მუშაობის შედეგის სადემონსტრაციოდ; შეფასება: განმავითარებელი თარიღი: 23.12.2022წ მოსწავლის შეფასების სქემა კრიტერუმები 1-2 ქულა 3-4 ქულა 5-6 ქულა 7-8 ქულა 9-10 ქულა რამდენად არის ჩართული გაკვეთილის პროცესში საერთოდ არ ერთვება ზოგჯერ ერთვება ხშირად ერთვება, მაგრამ არაადეკვატურად ასრულებს სამუშაოს ხშირად არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში და ცდილობს ზუსტად შეასრულოს ხშირად ერთვება საგაკვეთილო პროცესში და ზუსტად ასრულებს სამუშაოს მოსმენა და ანალიზი უსმენს და ვერ ხვდება უსმენს ,მაგრამ ვერ აანალიზს უსმენს, ზოგჯერ აანალიზებს უსმენს შეუძლია ანალიზის გაკეთება კარგად აკეთებს ანალიზს რამდენად აკეთებს სინთეზს და იყენებს პრაქტიკულად საერთოდ ვერ აკეთებს სინთეზს და ვერ იყენებს პრაქტიკულად ნაწილობრივ აკეთებს სინთეზს და იყენებს პრაქტიკულად ზოგჯერ აკეთებს სინთეზს და იყენებს პრაქტიკულად აკეთებს სინთეზს და იყენებს პრაქტიკულად სრულყოფილად აკეთებს სინთეზს და იყენებს პრატიკულად კითხვა პასუხი ვერ პასუხობს ნაწილობრივ პასუხობს ზოგჯერ პასუხობს შეუძლია პასუხის გაცემა სწორად და ზუსტად პასუხობს კითხვებს პრაქტიკული დავალების შეფასების სქემა კრიტერუმები 1-2-3-4 ქულა 5-6-7 ქულა 8-9-10 ქულა სლაიდი შექმნა ტექსტის დამატება დამოუკიდებლად ვერ ხსნის საპრეზენტაციო პროგრამას, უჭირს ახალი სლაიდის დამატება ხსნის საპრეზენტაციო პროგრამას, ამატებს ახალ სლაიდი,უჭირს ტექსტის დამატება ხსნის საპრეზენტაციო პროგრამას, ამატებს ახალ სლაიდს, ამატებს ტექსტის სლაიდზე ანიმაციის შერჩევა ვერ იაზრებს დავალებას ნაწილობრივ შეურჩია ანიმაცია სლაიდს ურჩევს საჭირო ანიმაციას ტექსტებზე ანიმაციის მინიჭება ვერ იაზრებს დავალებას ანიჭებს ანიმაციას დახმარებით ტექსტს შეურჩია საჭირო (მითითებული)ანიმაცია გრაფიკულ ობიექტებზე ანიმაცია საერთოდ ვერ აკეთებს ობიექტების გამოკვეთას ნაწილობრივ აკეთებს გრაფიკულ ობიექტებზე ანიმაციას გრაფიკულ ობიექტებს კარგად ურჩევს ანიმაციებს დოკუმენტი შეინახვა მითითებულ ადგილზე ვერ ინახავს ნამუშავერს მასწავლებლის დახმარებით ასრულებს დავალებას ინახავს მითითებულ ადგილზე ნამუშევარი გადაუგზავნა ვერ იაზრებს დავალებას ნაწილობრივ ახდენს დავალების შესრულებას ახდენს მითითებული საქაღალდის გამოყენებით ნამუშევრის გადაგზავნას მითითებები: 1. შექმენით სლაიდი ტექსტის მიხედვით (განათავსეთ მოთხოვნილი ტექსტი და გრაფიკული ობიექტები) 2. სლაიდს შეურჩიეთ გადასვლის ეფექტი სურვილისამებრ. 3. ტექსტებს შეურჩიეთ ანიმაცია თქვენი სურვილისამებრ (შემოსვლა, გასვლა, ). 4. გრაფიკულ ობიექტებს შეურჩიეთ ანიმაცია თქვენი სურვილისამებრ . (შემოსვლა, აქცენტირება, მოძრაობა, გასვლა, ). 5. დოკუმენტი შეინახეთ სამუშაო მაგიდაზე ნუმერაციით, რომელიც აწერია თქვენ სამუშაო ფურცელს და მიუთითეთ თქვენი სახელი და გვარი. 6. ნამუშევარი გადაუგზავნეთ მასწავლებელს „გაზიარების“ საქაღალდის საშუალებით.

No comments:

Post a Comment